Termeni şi condiţii
Termenii şi condiţiile urmatoare se aplică direct tuturor serviciilor noastre disponibile online, prin e-mail sau telefon. Prin utilizarea website-ului nostru, e-mail si telefon pentru efectuarea unei rezervări, confirmaţică aţi citit, înţeles şi aţi fost de acord cu toţi termenii şi condiţiile precizate aici.
Conţinutul acestor pagini şi serviciul de rezervări online oferit pe website sunt furnizate doar pentru uzul Dumneavoastra personal.Va oferim informatii despre propietatea noastra cu serviciile furnizate si o platformă online prin intermediul careia se pot face rezervările. Transmitand cererea de rezervare online, prin e-mail sau telefon intraţi într-o relaţie contractuală cu CASA THEA, legala din punct de vedere juridic, urmind ca noi sa interacţionăm direct cu Dumneavoastra prin adresarea unui e-mail de confirmare în numele pensiunii pentru serviciile solicitate.
PREŢURI CAZARE
Toate preţurile sunt afişate in lei incluzând TVA, cu excepţia cazului când se menţionează altfel pe website-ul nostru sau în e-mailul de confirmare, celelalte perioade din an sau pachetele de programe speciale cu preţurile aferente vor fi menţionate la data desfăşurării lor.
*Pensiunea isi rezerva dreptul de a organiza evenimente in weekend-uri, iar rezervarile se vor face doar pe baza acestor pachete.
Aceste tarife nu sunt valabile in cazul perioadelor cu evenimente si oferte speciale.
Sunt acceptate cartile de credit (Mastercard și Visa), numerar sau transfer bancar.
PROGRAM CAZARE SI RESTAURANT
Ziua hoteliera incepe la ora 14:00 si se termina la ora 12:00 a zilei urmatoare, dar in functie de disponibilitate, cazarea se poate face si mai devreme;
Micul dejun se serveşte zilnic între 8.00 – 10.00;
Pranzul si Cina se pot comanda in restaurant intre orele 12.00-14.00 respectiv 19:00 – 21.00;
Room-service este disponibil la cerere cu un cost suplimentar de 10%;
PARCARE
Parcarea este gratuită la pensiune, in limita locurilor disponibile
MANCARE SI BAUTURA DIN EXTERIOR
Este interzisa consumarea in incinta restaurantului si a teraselor a mancarii si bauturilor, altele decat cele furnizate de restaurant.
INFORMATII SUPLIMENTARE PENSIUNEA CASA THEA:
Copilului cu vârsta pana la 7 ani i se ofera la cerere un patut de copil;
Copiii cu varsta cuprinsa intre 0-7 ani , beneficiaza de gratuitate cazare si mic dejun (fara pat suplimentar).
Copilului cu varsta peste 7 ani sau adultul care foloseste un pat suplimentar va achita 75 lei / noapte cu mic dejun inclus;
Pat suplimentar adult – 120 LEI/noapte/persoana , doar cu mic dejun inclus in acest tarif);
Capacitatea maximă pentru un patut de copil sau pat suplimentar într-o cameră este de 1 piesa, sunt furnizate la cerere şi trebuie confirmata disponibilitatea lor de catre pensiune in momentul rezervarii;
CONDITII DE REZERVARE
Disponibilitatea spatiilor de cazare se va face completand formularul de cerere de disponibilitate online, sau pe e-mail si telefonic;
Program rezervari prin telefon: 10:00 – 18:00. Tel: +40727738871
Comanda de rezervare va fi confirmata sau infirmata, in scris de catre pensiune, in maxim 48 de ore;
Suplimentarea serviciilor hoteliere comandate va constitui obiectul unei noi comenzi de rezervare;
Plata 30% in avans este necesara pentru a avea garantia efectuarii rezervarii;
Camerele se inchiriaza pentru minim 2 nopti in week-end (in perioada aprilie – octombrie)
ANULARE REZERVARE
Efectuând o rezervare, acceptaţi şi sunteţi de acord cu conditiile de anulare / neprezentare şi cu alti termeni suplimentari mentionati care se pot aplica rezervării sau pe durata sejurului Dumneavoastra, inclusiv pentru serviciile executate şi produsele oferite de pensiune.
In perioada aprilie – octombrie, rezervarile pentru zilele de weekend se fac pentru un minim de 2 nopti, iar daca se renunta la una din ele se vor achita ambele indiferent de motivul anularii.
Pentru a anula o rezervare fara penalizare se va comunica in scris cu minim 14 ZILE inainte la contact@casathea.ro. Recomandăm să citiţi cu atenţie conditiile de anulare / neprezentare, anterior efectuării rezervării.
CONDITII DE MODIFICARE SAU ANULARE A REZERVĂRII
La anularea rezervarii in termen mai mic de 2 saptamani, valoarea avansului nu este returnabila, iar rezervarea va fi reprogramata pentru o perioada de 6 luni, in functie de disponibilitati.
Pentru confirmarea rezervării este necesar să se achita suma aferenta avansului in termen de 48 ore.
In caz de neprezentare, avansul nu se returneaza fiind considerat penalitate pentru neprezentare;
Neachitarea avansului in termenul scadent, duce la anularea rezervarii.
NOTIFICARE PENTRU UTILIZATORI
Accesând formularul de cerere de rezervare prin care vă transmiteţi datele personale în vederea efectuarii unei cereri de disponibilitate, declaraţi că sunteţi de acord cu următoarele:
Ca datele personale solicitate să fie colectate, stocate şi prelucrate de către CASA THEA;
Ca datele personale să fie utilizate pe o perioadă nedeterminată în vederea unor contactări ulterioare;
Să primiţi din partea CASA THEA diverse oferte sau newsletter cu pachetele speciale
FUMATUL
Fumatul nu este permis in interiorul pensiunii si nici in camere , doar in spatiile special amenajate de pe
terase.
ANIMALE DE COMPANIE
Se admit animale de companie in cadrul pensiunii doar cu acordul nostru prealabil. Pentru aceasta va rugam in rezervare sa specificati ca ve-ti fi insotiti de un animal de companie.
SIGURANTA OBIECTELOR PERSONALE
Nu ne asumam nici un fel de raspundere pentru obiectele uitate sau pierdute in pensiune. Daca sunt gasite in camera sau spatiile comune vor fi trimise prin curier cu plata la adresa mentionata.
RESPONSABILITATEA PARINTILOR
Parintii sunt responsabili de supravegherea copiilor lor in spatiile commune restaurantului si casei, orice accident nu poate fi imputat decat responsabililor legali ai minorilor.
OBIECTII ŞI RECLAMAŢII
Ne rezervam dreptul de a debita cardul clientilor pensiunii independent de dorinta acestora, in unele din urmatoarele situatii putin probabile:
cand se pleaca fara achitarea serviciilor, cand produc stricaciuni sau distrugeri, sau se insusesc obiecte care nu le apartin si care nu s-au achitat la plecare, si cand nu s-a anulat rezervarea in conditiile stabilite mai sus, inclusiv in caz de neprezentare, fara o aprobare scrisa de catre beneficiarul serviciilor.
Orice controversă, dispută sau reclamaţie care ar putea să apară în urma aplicării si nerespectarii conditiilor pensiunii noastre, se va rezolva pe cale amiabila, in cazul in care acest lucru nu este posibil, se va apela la alte metode legale.
CLAUZE FINALE
Consideram ca orice persoana care beneficiaza de serviciile pensiunii noastre a luat cunostinta de termenii si conditiile mai sus mentionate si le-a acceptat tacit.
MODIFICĂRI
CASA THEA poate sa actualizeze termenii si conditiile sale si poate sa revizuiasca procedurile pentru imbunatatirea serviciilor oferite, in orice moment, fara notificare prealabila.